Szoftverünk segítséget nyújt az ügyfelei és a velük kötött szerződések / eljárások gyors és precíz kezelésében. Munkatársai egy letisztult kezelőfelületen, akár az irodában, ügyfélnél egy tárgyalás / konzultáció alkalmával, vagy útközben is hozzáférhetnek az összes fontos adathoz, dokumentumhoz, kezelhetik az ügyfél szerződéseit, eljárásait. Delegálhat részfeladatokat egyes munkatárakra, hiszen egyszerre akár többen is dolgozhatnak ugyanazon szerződésen/eljáráson. Munkafolyamatok rögzítésével átláthatja, hogy az erőforrásai hogyan oszlanak meg, és optimalizálhatja őket a különböző statisztikák segítségével. Kapcsolódó dokumentumait a szoftver automatikusan kategorizálja, és menti közös tárhelyre, így azokat nem vesznek el, és mindenki számára elérhetőek. Munkatársait csoportosíthatja a nekik megfelelő jogosultságokkal, így mindenki csak a számára fontos és hasznos funkciókat látja és használja. Szoftverünk naplózza a módosításokat, így nyomon követheti szerződései/eljárásai élettörténetét. Kiegészítő modul lehetőségként e-kereskedelmi folyamatok is végezhetőek vele. Komplex megoldás egy webshop üzemeltetésére, akár harmadik féltől származó adatok fogadására és küldésére. Keresőbarát optimalizálásának köszönhetően akár a google találati oldalain is előkelő helyezés érhető el.
Több felbontásra is optimalizált felület. Használható akár asztali számítógépen, laptopon, tablet-en vagy mobiltelefonon keresztül is. Bárhonnan elérhető, akár út közben vagy ügyféllel való tárgyalás alatt is.
Felhasználó kezelés
felhasználók létrehozása / módosítása / törlése
felhasználói csoportok kezelés (jogosultság kezelés)
Felelősök kezelése
felelősök létrehozása / módosítása
Ügyfelek kezelése
alapvető tulajdonságok rögzítése (cégadatok, elérhetőségek)
Szerződés típusok kezelése
szerződés típusok létrehozása/módosítása
Szerződések kezelése
szerződések létrehozása/módosítása
felvitt ügyfélhez rendelés
felelőshöz rendelés
szerződés státuszkezelése
szerződés alapvető adatainak a kezelése
szerződésszám
szerződésfajta
tárgy
típus
szerződés dátuma
szerződés összege
kapcsolódó fájlok csatolása
Eljárások kezelése
eljárás létrehozása/módosítása
eljárás szerződéshez kötése (korábban rögzített szerződés)
felelős hozzárendelése
eljárás alapvető adatainak a kezelése
alapadatok (megbízói adatok, eljárás neve, tevékenység leírása, stb…)
részletes adatok (közbeszerzésre vonatkozó adatok, támogatási szerződés adatai, teljesítés helye, stb…)
feladatterv (bontás adatai, eredménytájékoztató feladásának határideje, szerződés módosításról szóló tájékoztató feladási határideje, stb…)
számlázási ütemterv kezelése (számázás tervezett dátuma, összege, állapota)
referenciaigazolás generálási lehetőség az eljárás adataiból
előre elkészített sablon alapján
Szűrök
szerződés szűrő
több szűrési feltétellel, a lehető legpontosabb találatok elérése érdekében
szerződő, szerződés típus, felelős, különböző dátum értékek, stb…
eljárás szűrő
több szűrési feltétellel, a lehető legpontosabb találatok elérése érdekében
szerződés, felelős, eljárás típus, különböző dátum értékek, stb…
számlázási ütemterv
ütemterv lekérdezési lehetősége, az eljárásokhoz felvitt adatok alapján
naptárszerű megjelenítési havi bontásban szerződés/eljárásra bontva
Kiegészítők modulok
Munkafolyamat kezelés
Munkafolyamatok rögzítési lehetősége minden felhasználó számára. Munkafolyamat köthető akár egy eljáráshoz is.
Előnyei
eljáráshoz kötve, az adott eljárásra szánt összes munkafolyamat/idő nyomon követhető
több típusú munkafolyamat felvitelének a lehetősége
külön kezelhető az érdemi és akár az adminisztratív munka is
eljáráshoz kötött munkafolyamatok megjelennek az eljárás adatlapján is összesítő táblázatban
átláthatóbb ráfordított munkaerő és munkaidő táblázat
érdemi és adminisztratív munkák megoszlásának áttekintése (%-os és perc alapú összesítés)
Asztali alkalmazás, amely egy megadott mappában (egy eljáráshoz tartozó) szereplő összes fájl és mappa nevét egy speciális Iratjegyzék word dokumentumba összegyűjti táblázatos formában.
Előnyei
a dokumentum rövid idő alatt elkészül pár gombnyomás hatására
nem kell külön emberi erőforrást felhasználni a folyamatosan bővülő kapcsolódó dokumentumok adminisztrálására
pontos dokumentum készítése, emberi hibáktól mentesen (elírás, duplikáció, kimaradt dokumentum)
E-kereskedelem, webshop
Webshop üzemeltetéséhez szükséges alapvető modul. Termékek, termékcsoportok, megrendelések kezelésére.
Főbb funkciói
statikus oldalak kezelése
termékek kezelése
termékcsoportok kezelése
termék korhatárok kezelése
szállítási módok kezelése
akciók kezelése
kuponok kezelése
vásárlók/regisztrált felhasználók kezelése
készlet kezelése külső rendszerhez kötve
kosár kezelés
kedvencek kezelée
megrendelések kezelése
felhasználói fiók
bankkártyás fizetési lehetőség
megrendelések nyomon követése (automatikus levélküldés a vásárló számára minden megrendelés állapotról)