Digital Quill - Vállalati keretrendszer

Vissza a főoldalra

Szoftverünk segítséget nyújt az ügyfelei és a velük kötött szerződések / eljárások gyors és precíz kezelésében. Munkatársai egy letisztult kezelőfelületen, akár az irodában, ügyfélnél egy tárgyalás / konzultáció alkalmával, vagy útközben is hozzáférhetnek az összes fontos adathoz, dokumentumhoz, kezelhetik az ügyfél szerződéseit, eljárásait. Delegálhat részfeladatokat egyes munkatárakra, hiszen egyszerre akár többen is dolgozhatnak ugyanazon szerződésen/eljáráson. Munkafolyamatok rögzítésével átláthatja, hogy az erőforrásai hogyan oszlanak meg, és optimalizálhatja őket a különböző statisztikák segítségével. Kapcsolódó dokumentumait a szoftver automatikusan kategorizálja, és menti közös tárhelyre, így azokat nem vesznek el, és mindenki számára elérhetőek. Munkatársait csoportosíthatja a nekik megfelelő jogosultságokkal, így mindenki csak a számára fontos és hasznos funkciókat látja és használja. Szoftverünk naplózza a módosításokat, így nyomon követheti szerződései/eljárásai élettörténetét. Kiegészítő modul lehetőségként e-kereskedelmi folyamatok is végezhetőek vele. Komplex megoldás egy webshop üzemeltetésére, akár harmadik féltől származó adatok fogadására és küldésére. Keresőbarát optimalizálásának köszönhetően akár a google találati oldalain is előkelő helyezés érhető el.

Demo hozzáférés igénylése

Alap szoftver

Több felbontásra is optimalizált felület. Használható akár asztali számítógépen, laptopon, tablet-en vagy mobiltelefonon keresztül is. Bárhonnan elérhető, akár út közben vagy ügyféllel való tárgyalás alatt is.

Felhasználó kezelés

  • felhasználók létrehozása / módosítása / törlése
  • felhasználói csoportok kezelés (jogosultság kezelés)

Felelősök kezelése

  • felelősök létrehozása / módosítása

Ügyfelek kezelése

  • alapvető tulajdonságok rögzítése (cégadatok, elérhetőségek)

Szerződés típusok kezelése

  • szerződés típusok létrehozása/módosítása

Szerződések kezelése

  • szerződések létrehozása/módosítása
  • felvitt ügyfélhez rendelés
  • felelőshöz rendelés
  • szerződés státuszkezelése
  • szerződés alapvető adatainak a kezelése
    • szerződésszám
    • szerződésfajta
    • tárgy
    • típus
    • szerződés dátuma
    • szerződés összege
    • kapcsolódó fájlok csatolása

Eljárások kezelése

  • eljárás létrehozása/módosítása
  • eljárás szerződéshez kötése (korábban rögzített szerződés)
  • felelős hozzárendelése
  • eljárás alapvető adatainak a kezelése
    • alapadatok (megbízói adatok, eljárás neve, tevékenység leírása, stb…)
    • részletes adatok (közbeszerzésre vonatkozó adatok, támogatási szerződés adatai, teljesítés helye, stb…)
    • feladatterv (bontás adatai, eredménytájékoztató feladásának határideje, szerződés módosításról szóló tájékoztató feladási határideje, stb…)
    • számlázási ütemterv kezelése (számázás tervezett dátuma, összege, állapota)
  • referenciaigazolás generálási lehetőség az eljárás adataiból
    • előre elkészített sablon alapján

Szűrök

  • szerződés szűrő
    • több szűrési feltétellel, a lehető legpontosabb találatok elérése érdekében
    • szerződő, szerződés típus, felelős, különböző dátum értékek, stb…
  • eljárás szűrő
    • több szűrési feltétellel, a lehető legpontosabb találatok elérése érdekében
    • szerződés, felelős, eljárás típus, különböző dátum értékek, stb…
  • számlázási ütemterv
    • ütemterv lekérdezési lehetősége, az eljárásokhoz felvitt adatok alapján
    • naptárszerű megjelenítési havi bontásban szerződés/eljárásra bontva

Kiegészítők modulok

Munkafolyamat kezelés

Munkafolyamatok rögzítési lehetősége minden felhasználó számára. Munkafolyamat köthető akár egy eljáráshoz is.

Előnyei

  • eljáráshoz kötve, az adott eljárásra szánt összes munkafolyamat/idő nyomon követhető
  • több típusú munkafolyamat felvitelének a lehetősége
    • külön kezelhető az érdemi és akár az adminisztratív munka is
  • eljáráshoz kötött munkafolyamatok megjelennek az eljárás adatlapján is összesítő táblázatban
    • átláthatóbb ráfordított munkaerő és munkaidő táblázat
    • érdemi és adminisztratív munkák megoszlásának áttekintése (%-os és perc alapú összesítés)
  • felhasználók/munkatársak hatékonyabb időbeosztásának kezelése

Iratjegyzék generátor

Asztali alkalmazás, amely egy megadott mappában (egy eljáráshoz tartozó) szereplő összes fájl és mappa nevét egy speciális Iratjegyzék word dokumentumba összegyűjti táblázatos formában.

Előnyei

  • a dokumentum rövid idő alatt elkészül pár gombnyomás hatására
  • nem kell külön emberi erőforrást felhasználni a folyamatosan bővülő kapcsolódó dokumentumok adminisztrálására
  • pontos dokumentum készítése, emberi hibáktól mentesen (elírás, duplikáció, kimaradt dokumentum)

E-kereskedelem, webshop

Webshop üzemeltetéséhez szükséges alapvető modul. Termékek, termékcsoportok, megrendelések kezelésére.

Főbb funkciói

  • statikus oldalak kezelése
  • termékek kezelése
  • termékcsoportok kezelése
  • termék korhatárok kezelése
  • szállítási módok kezelése
  • akciók kezelése
  • kuponok kezelése
  • vásárlók/regisztrált felhasználók kezelése
  • készlet kezelése külső rendszerhez kötve
  • kosár kezelés
  • kedvencek kezelée
  • megrendelések kezelése
  • felhasználói fiók
  • bankkártyás fizetési lehetőség
  • megrendelések nyomon követése (automatikus levélküldés a vásárló számára minden megrendelés állapotról)
  • keresőbarát optimalizált
  • árukereső integráció
  • google analytics integráció
  • facebook pixel integráció